Sunday, October 21, 2012

Perihal Manja

Hari ni aku ke Miri berniat nak beli eyeshadow Elianto. Aku suka shimmer effect pada eyeshadownya, harga pun average, affordable. Nyums!
Rupanya Elianto dah tutup di Bintang Megamall. Frust, makanya terus aku tapau McD. Maklumlah Bintulu takde McD.
Oklah all, actually aku nak cerita benda lain.
Aku ke Miri dengan seorang kawan perempuan.
Dia ada kawan di Miri, so we met up.
Aku, kawan aku, rakan kawan aku (H, bukan nama betul) dan suami H.
Rupanya H ni rapat dengan kawan aku ni, siap main cubit-cubit pipi bila berbual.
Suami H tengok saja sambil senyum.


So?


Apa point aku?
Point aku ialah, senario begitu buat aku terfikir, seingat aku lah, aku tak pernah terbabit dalam scene begitu dengan rakan perempuanku.

Mungkin aku bukan manja type, bukan lemah lembut type or aku tak reti mcm tu.

Sampai sekarang aku terfikir kenapa aku tak pernah buat macam tu.

Lepas ni boleh try kot.
Haha.

**Point aku untuk diri sendiri; tolong lah lebih sabar ok.**

No comments: